24 Şubat 2011 Perşembe

Korkak bukalemun

             Bukalemunken bile uzaklar hala uzak...Aşamadım henüz.Ne kendi içimdeki soru işareti dolu yolları ne de yürümek zorunda olduğum yolları...Yollar hala uzak.Sonunu göremiyorum.Bukalemun gözlerle bile göremiyorum.Bukalemun olduğumdan beri ilk defa şimdi korkuyorum.İçimde bir karamsarlık var.Ya da güvensizlik.Ya da hiç biri belki de hepsi.Ne olduğunu açık seçik yazamadığım için kurduğum cümleleri uzattıkça uzatıyorum...Sanki cümleler uzadıkça söylemek kolaylaşacak.Bilmiyorum işte ben bukalemunum renk rengim.Tek başına bi renk...Korkuyorum renklerimi kaybetmekten .Onları kaybetmekten korkuyorum,onu kaybetmekten korkuyorum ve bunların gerçek olmadığını öğrenmekten korkuyorum...
                                                                               Bayan Korkak Bukalemun B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder