14 Temmuz 2012 Cumartesi

Daha da Bukalemun B.

Aşk şiirleri okuyup,yazan Bukalemun B.'den sevgilerle.Kendimden soğudum.Bukalemunlar da aşık oluyormuş.İnsanlar aşık oluyor diye bukalemun oldum ben haberin yok mu?! Meğer bukalemunlara da uğruyormuş hemde benim gibi gudubet,yaşlı,çekilmez bukalemunlara bile...Şimdi ne olsam diye düşünüyorum.Aşık olmayan bir şey olmalı.Belki bir fare olabilirim.Güzel yüzüyorlar insanken yüzmeyi severdim.A ya da vazgeçtim başka bir şey olmalı belki bir deniz yıldızı. Of hayır çok hareketsiz!.Deniz anası olursam da yazı yazamam.O zaman bukalemun olmalıyım daha da bukalemun olmalıyım!Büyümeli,kocaman olmalıyım saklanamayacak kadar büyük olmalıyım, belki o zaman ters teper de kaçtığım hiçbir şey beni bulmaz ne de olsa kimse göz önünde olana sahip olmak istemez.O zavallı insanlar en basitinden o market denilen içinde paketli yiyeceklerin satıldığı yerlerde bile rafın önünde duran paketi almaz arkasındakini hatta en arkasındaki seçip alır.Bence ben de bunu yapmalıyım rafın  en arkasında durmak işe yaramıyor,kaçamıyorsun.Korktuğunu bildiklerinden olsa gerek hep gelip seni buluyorlar.O yüzden ağaç kovuklarına saklanmayıp,ağacın en güneşli dalına çıkıp oturacağım hem de en parlak renklerimle...Zahmet edip kaldırırsanız kafanızı beni görürsünüz mutlaka.

                                                                               Bayan Bukalemun B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder