21 Ocak 2011 Cuma

Bayan B.

Yeni bir sayfa açma isteği uyandı bugün içimde.Ben de o istek sönmeden harekete geçtim hemen.Açtım yeni bir sayfa.Sanırım diğerleri fazla göz önünde olduğu için rahatsız oldum.Ama zaten buraya yazmamın amacı da insanlarla paylaşma isteğim değil miydi?O halde şimdi neden kaçıyorum onlardan?Çok fazla mı geldiler yoksa...Hayır gelmediler.Gelmiyorlar da...Ama ben kaçmayı seviyorum.Belki de çok basit bir yaşam sürdüğüm için heyecan arıyorum.Kaçmak hep heyecandır ya....Öyle gösterdiler bize filmlerde.Belki de iki yüzlü,kişiliksiz biriyim ve yeni bir sayfa da kendimi farklı göstereceğim,farklı tarzda yazacağım.Belki de bu hoşuma gitti.Ya da değişmek istedim.Yenilenmek istedim.
     Belki de ben de bir bukalemunum.Bukalemun gibi her rengim..

                                                                                 Bayan Bukalemun B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder